Bijna klaar

21 februari 2017 - Balgoij, Nederland

Bijna klaar. De koffer is gepakt, de opladers doen waar ze voor gemaakt zijn en een nieuwe playlist is gemaakt. Nog even de planning doornemen met het thuisfront en dan vooral maar wachten tot het vannacht is. Gisteren had ik ineens geen zin meer. Wilde thuis blijven en lekker bij mijn man en kinderen blijven, carnaval vieren en genieten van de vrije week vakantie. Vandaag is het een nieuwe dag. Zin om te gaan en alles is gedaan wat moest gebeuren. Laat maar komen die zon!
De leerlingen zijn lichtelijk gestressed en dat is goed. Gezonde spanning zullen we maar zeggen. Het is ook nogal wat. Vliegen naar een ander continent zonder je ouders en niet te vergeten met je leraar :(. Komt wel goed schatjes! Zodra we in het vliegtuig zitten zal er wel wat stress weg vallen.
We komen als alles goed gaat rond 15.00 aan op het vliegveld in Banjul. Shanna staat ons dan op te wachten en dan kunnen we met de bus naar het hotel. De weersverwachting is perfect. Niet te heet. Zorgen dat het bloed weer een beetje gaat stromen na de winter. De rest van de dag hoeven we helemaal niets behalve lekker acclimatiseren en wennen aan de omgeving en de cultuur. Oh en niet vergeten om te checken of de zee nog wel lekker warm is. Daar kijk ik toch wel het meeste naar uit. Elke dag wakker worden met de zeelucht en het geluid van de golven. Wat zal ik goed slapen. Lekker wat eten s'avonds en dan op tijd naar bed. De dag daarna worden we opgehaald om naar Latrya te gaan en de spullen te kopen die we nodig hebben voor het verven van de schoolmuren. Kennismaken en zien waar de aankomende dagen zullen gaan werken. Daarna........ oh wacht, we zijn nog niet vertrokken. Laatste keer de koffer open dicht en dan kunnen we.
#spannend en toch weer zin in.

1. Georgette wijnekus:
    21 februari 2017
    goede reis en een heel goed nuttig verblijf daar.
  2. Wilbert:
    21 februari 2017
    Heel veel plezier met z'n allen daar!
  3. Conny:
    21 februari 2017
    Hé sas, komt goed skatje , hoe weet ik dat? Omdat Jay vorig jaar een geweldige ervaring heeft mogen beleven , mede door jou goede zorg.
    Ik wens jullie een goede reis , ga het beleven !!
  4. Shanna en Sulayman:
    22 februari 2017
    Wij wensen jullie een hele goede reis! En we gaan er met z'n alle en fantastische tijd van maken..
    Tot morgen! Wij staan op jullie te wachten..
  5. Hedwig Mulder:
    22 februari 2017
    Jongens en meiden allemaal heel veel plezier in Gambia!!! Vooral genieten. Bram en Saskia alvast bedankt voor de goede zorgen. Wij wachten op jullie nieuwe verhalen. Goede vlucht.